Snart helg!!!

Nu är det äntligen snart fredang:D
Blir en härlig helg, börjar ett, sen blire å kolla på musikalarna so har songafton Kul kul.. Sedan blire Bio med massa människor, Precious tror jag att det blir, och sedan sova hos Älskling Matilda 8D
Sen på Lördag blire Matilda som kommer hit och sover, och vi fundera på att göra egna ansikts masker, så om ni har nå bra recept skicka;)
Sen var hela den helgen slut och Det blir Måndag igen... Bara en vecka kvar till Lovvvv!!! UNDERBART!
Och jag kan ju säga att jag inte är så bra på att hålla mig borta från att äta skit, men jag har bättrat mig lite...
Ne nu ska jag gå och se om vi har någon frukt:P
Puss/ Vicky

Slänger up en bild som är tagen för ett år sedan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0