Söndag...

Nu har Matilda precis åkt hem. blev massaor med kul igår.. Först blev det thaimat a mamma. Kolla lite på melodifestivalen där låtarna inte var så bra som vanligt. Sedan blev det ansiktsmask av avokado och olja:P Väldigt kul faktiskt, lite läskigt i början men sen blev det bara skönt. och så blev det fotbad och kladdkaka på det.:D Det var väl mindre ul att skriva danshistoria sen men men.. Har spenderat mesta av min helg med Matilda SUPERMYSIGT!
Nu bär det snart av till träningen ich jag måste kötta som f*n med all kladdkaka och cheeskake sim ligger fiint i min mage nu ;)


mmmmm...



sexit värre XD


Mumma:D


På väg till bion i fredags:P
Snacka om att man var klantig i Fredags... Först så snubbla jag på tunnelbanan när jag försöker bara med på kort XD Sedan håller man på att ramla ner för trappen på bion... och värsta av allt var på vägen hem.. Då man skulle sätta sig i matildas knä på tunnelbanan, självklart ska hon röra på benen så att man ramlar ner på golvet och på någon random snubbe som sitter bredvid:O Sncka om at alla glodde!!!1!!!
Tack för en underbar kväll sötisar!!!
Puss/ Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0