Tränatränaträna...

Varför ska kroppen säga ifrån när man är träningssugen som mest?? Jag är grymt taggad för träning hela veckan, har köpt hopprep och allt.. Och så ska man ha så jävla ont i benen!! gahhh!
Det blir simning med fia och erica (stor snorre) imorgon i allafall:D

Dangen har jag spenderat ganska mycket ute faktiskt, tog bort all snö från studsmattan eftersom den stått uppe hela vintern :s
Så nu får det bli bilder som berättar om dagen ;)

Mitt nya fina rosa hopprep från intersport.( som ska annvändas varje dag!)
Två par strumbyxor från Lindex
Hårspänne Lindex.

Snösnösnö..

SNÖÖÖ!!

all snö som har ramlat från taket!! och nu har det ramlat ännu mer så vi har ett kikhål på en meter XD

Det var ju alltid värt ett försök XD

Nu blire att dusha, eftersom jag har tränat. Och sen ska jag måla naglarna med mitt nya rosa naglack:D
Have it Great/Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0