Träning...

Kände mig ganska duktig igår då jag blev träningssugen vid typ 00:00 och jag ställde mig och träna. Sate på lite musik och körde lite moves.. XD haha jobbit var det, sedan stretchade jag typ i 30 min medans man lyssna på lung musik och kolla på bildspel från förra året.. Ganska mys faktiskt:D

och nu är  morgonens 45min  träningspass avklarat. Blev lite allt möjligt, styrka,dans, hoppa och stretch:D Får se om man tar en liten promenad förbi farmor och hämtar hopprep så att jag kan träna hela veckan:D eftersom jag inte har någon dans. och som jag skerv innan så kom jag ppå att man kan simma, någon som har tid och lust att följa med??:D

Nu blire att äta några torkade aprikoser som melanmål och diska..
Kanske någon som har lusta tt hitta på nåt ikväll??
Puss / Vicky

Jag är sjukt träningssugen...
Bara för att jag inte får gå ut och springa så får amn försöka hitta andra metoder.. Någon som har något bra tips??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0