A la Måndag!

Idag blev det mycket dans, vilket i sig blev mycket svett.. haha
Balett, jazz, håltimmes dans, med lite handvolter och grejs + dans i Bålsta.
Och eftersom Den lilla skiten Erica var sjuk så fick jag hålla i den alldeles själv. Men det gick väl bra, folket såg ut att tycka min koeografi va olig:)
Har haft lite schema ändringa, s¨jag börjar inre föens kl 13 :D vilket ä väldigt skönt. Bara två lektione så det är ganska lungt...
Juste glömde säga att jag, Sofia, madde och Jenso var väldigt coola när vi åkte till coop i Västersås. Jag själv åkte dit utan Bh XD ahhaha
Nu langa jag lite bilder från helgen:P

Staka jag:D

Porr Linda

Jenny a la skruv


Linda som bara är nästan lika cool som jag XD
Hade inte så många, men någa fick jag bjuda på i allafall;)
/ Vicky

Kommentarer
Postat av: linda

HAHAHAHAHAHAHAH FYYYFASEN

2010-01-18 @ 21:38:32
Postat av: Vicky

hahahahaha så himla sexiii 8D

2010-01-18 @ 21:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0