Äntligen Fredag!

Började dagen bra med att börja kl 1..
Sedan blev det matte, och idrott. Ville ha filmkväll, men det var tydligen ingen annan som var sugen...
Jeanett började parata om att sitta framför tv:n med en fet klasddkaka, godis och bara slöa... vilket jag tänkte göra när jag kom hem..
Men det blev lite ändrade planer när man kom fram till perrongen och den var proppfull!!
Alla tåg var försenade och Bålsta tåget var inte ens med på skärmen.. Så jag tog tåget mot Märsta som var det fullaste tåget jag någonsin sett, och så fick jag åka till pappa.. Käkade lite mat där och fick skjuts hem..
Nu sitter jag i soffan UTAN kladdkaka och UTAN godis.....:(
Funderar nästan på att baka en egen, med det är så mycket godare med en köpt och fryst... men det blit nog att baka något hoppas jag...

Släner ut en bild från första veckan i skolan.. Har lärt känna helt underbara människor som man bara ÄLSKAR!!!!


Kommentarer
Postat av: järnet

hahahah aw va fina vi är :)

kollakolla va lite kläder vi har på oss :/ <3

puss på dig älskling :*

2010-01-31 @ 21:40:44
Postat av: coolaste..

hihi ja ni ä så fiina så, vill ha sommar nu"!!!!!

puss på min järnet;)

2010-02-01 @ 21:20:46
Postat av: bALLASTE

Åhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!

2010-02-03 @ 18:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0