Back home!

Har precis kommit hem från pappa, och siter i Kevins rum med internetsladd =)
Gjorde några bra inköp idag faktiskt. Egentligen behövde jag hitta ett par vinteskor eftersom converse börjar bli gnska kallt. Men självklart hittar man allt annat förutom skor-.-
Men om ett tag blire att åka till älskling Erica och dansa lite. Dansen börjar imorgon så man måste ju ha gjort klart dansen:O Har bara gjort 4 åttor och det är ju inte särskilt mycket. Men men jag har lite svårt med att göra street koreografier så jag hoppas vi kommer på nåt mer:P
Sedan blire uppsartsmöte kl 18:00.
Och i morgon blire back to school. Både kul och jobbigt. Har saknat alla mina underbara klasskamrater. Men jobb jobb jobb, det är bättre med lov!

Lite bilder från dagens inköp!

En mysig tjocktröjja från Stadium:D

Linne från Gina.
Tänkte göra om det lite, klippa lite hål i ryggen.( visar bilder när det är klart)

Tröjja från MQ

Scrapbooking bokstäver från panduro. Inte riktigt samma färg, dem är helt silvriga:D

Avslutar med en jättefin outfitbild på mig;)
Tröja- Monki
Kjol-Monki
Halsduk-Gina
/ Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0