Fullproppad dag!

Kom hem för cirkus 40 minuter sedan.
Har varit i skolan och haft två danslektioner och en svenska. Skyndade till tåget för att åka hem och håla i min danslektion,vilket gick väldigt bra:D
Dett kommer nu dock upprepas varje Måndag fram till sommarlovet, stressigt stressigt.
Men jag har fått tränat mycket och haft kul så det gör mig inget:p
Tänkte snart hoppa in i dushen coh försöka gå och lägga mig tidigt (vilket jag inte tror kommer hända-.-)
Imorgon blire bara vaniga lektioner vilket suger, men en liten tröst är att jg slutar kl 2:P
Sedan blire hem och träna gympastik!!!!!!:D
:
Bjuer på en dagens;)
Så skönt att gåt runt såhär hela dagen. Man orkar ju inte håla på att byta om mellan varje lektion liksom:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0