Jobbig dag!

Idag har inte varit direkt den bästa dagen i mitt liv.
Hade mycket i skolan, stressigt till träningen, var hungrig i brist på mat och mådde inte bra inombords helt enkelt.
Blev för mycket helt enelt.... men nu ska jag sluta klaga.
Imorgon är det en skön dag och jag hoppas att jag mår bättre. Böejar kl 1, men har en redovisning att planera så det blir att åka till skolan en timme tidigare.
Har bara två lektioner, och sedan kanske man hittar på nåt kul med kompisar, som an muntra upp en lite:)
I helgen blire mycket dans, kanske ska på street star pålördag om jag har pengar och om nägon anna ska dit... Och på söndag blire hip hop kurs i katrineholm tror jag det  var... med erica:D Fun fun...
Nu ska jag ta och läsa Twilight på engelska, eftersom det är ett engelska arbete att läsa en engelsk bok. Och sen tänkte jag försöka somna tidigt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0