NAJS 8D

Har varit ganska najs dag idag.. Drog tilll stinsen med kusinerna och shoppade lite.. Fick inte med mig så mycket, men en halsduk rikare blev man..
Scrappade lite på mitt album som jag just börjat på.. tänkte att det skulle bli ett album om London, eftersom jag var där i somras.
Efter ett tag kom jenso och joina mig framför tvn och sedan blev det mariokart.. Jag och Jensan var i lag, men vi var inte riktigt på topp eftersom vi förlorade!:O Men man kan ju inte vara bäst på allt:O
Sedan blev det även att göra kokosbollsdeg och äta.. vilket var jävligt gott..
Nu ska man bara upp om sisådär 3 timmar för att skjutsa brder till Arlanda.. Han ska nämligen till USA och köra cross hela dagarna, vilket jag tycker är väldigt orättvist, som får vara kvar här i Sverige och frysa arslet av sig!!
Men men jag ska ialafall bort tidigt imorgon bitti, så det blir inte mycket sova.. Ska på Hip Hop kurs med Erica i Katrineholm.. så det blit att åka från Bälsta vid 8. -.-
Bilder på halsduken ch albumet kommer sen, eftersom jag tänkte ta och sova nu..
Sov gott / Vicky!

Får bli en bild på tisdagens outfit..
Linne - Bik Bok
Kjol - Lindex
Skärp - Lindex barn avdelning.
Armband - lite blandat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0