Ont!

Sitter i entreen på golvet och det gör väldigt ont i svansen. Sitter hät eftersom det inte finns någon annanstan och sitta:O Blev utslängd från Kevins rum så jag tog med mig internet kabeln och frog den så kångt som möjligt.
Och jag kom till Entreen.
Sen ska jag även passa på att klaga på min träningsvärk!! hela menen och armarna värker!!
Men nu ska jag inte klaga heller, och vet inte vad jag ska göra:P
Det är kanske inte så kul att läsa om hur min dag har varit eftersom det oftast är det jag skriver. Så jag gör det i allafall:D
Började med balett kl halv 9. Jobbigt jobbigt.
Sedan var det och titta på film vilket inte heller var den bästa, handlade om antik och grejer, så jag fattade 0.
Fick VG- på min kultur och idee historia uppsats:D
Käka lunch på MAX, SÅÅ GOTT!!
Sedan var det hörförståelse i Engelska som gick hyfsat bra:P
Slutade vid 2 vilket var riktigt skönt. Och sen förstörde bussen hela den känslan eftersom den var 20 min sen och jag frös ihjäl:O
Gick hem till Kristine och försökte plugga matte.
Och nu siter jag här i hallen och har ont i rumpan, så jag ska ta och resa mig...
bye bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0