Suger!!!

Jahapp min nya dator funkar fortfarande inte -.-
Jag blir så arg, man orkar liklsom inte göra långa inlägg med bilder och skit på den här gamla eftersom den är så himla seg!!!! Men man blir väl tvingen.
Lovet spenderar jag som vanligt städa och göra ingenting!!
Ganska trist fanktiskt..:(
men men här kmer lite bilder på vad jag köpte i Frankrike.
                                                                 Den tilll vänster: Från Pull and Bear
Mitten: Pull and Bear
Häger: Från Jennifer
                                                                  T-shirt från New look i Paris

Det mesta är från claire's
Naglacket är från Sephora

Klocka från Ur och penn.

Skinnjacke från Vero moda.

Och det här är den enda bilden man har från nyår!
Som jag spenderade hemma med lite folk. Mycket trevligt:D
/ Vicky


Kommentarer
Postat av: Erica

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA XD fyhelvette va ocharmig bild :D

2010-01-07 @ 16:03:34
Postat av: Vicky

Det var ju den ända så jag var ju bara tvungen:D hihi

Jag tycker ni är jättesöta:)

2010-01-07 @ 21:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0