Trötttttt!

Jahapp då var man lika tröt som man trodde att man skulle vara. 4 timmars dans, as kul var det verkligen...
Kom hem runt cirkus 5 och skulle fortsätta komma på en koreografi tills i morgon. Men eftersom jag inte kan tänka eller har plAts så blev det inte så.. Satte mig och gjorde klart första och andra sidan av mitt London album. Och nu sitter jag och väntar på Indian som ska komma hit och räkna matte.
Hoppar träningen idag eftersom jag är så död, så man skulle bara göra illa sig oc h det är det ju inte värt nu när det är tävling nästa helg.. Men vi, jag och Jensan altså oker ner och kör fristående sista halvtimmen...

Framsidan..

baksidan av framsidan:P

Och halsduken från gårdagens inköp.. 25kr :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0