Back in town!

Ska man orka sig på ett inlägg nu också!
Är iaf hemma från två underbara veckor på semester med pappa! Har saknat min pappa! Måste börja åka dit mer!
Åkte iaf från Italien vid 10 tiden i morse! Kom fram til skavsta steg på bussen och sedan böt man til tåget! Hoppade av i jakobsberg där mamma hämtade mig! Så blev det shopping till 8 XD
Nu är man iaf hemma!
(nu kollar man på vädret och faaan , jag vill tillbaka till italien!! Regn hela tiden!! bajs)
Har haft det sjukt bra i italien!! Över 30 grader i både luften och vattnet varje dag och även på natten! Vem bangar inte på det!
Köpte inte en ända pryl där borta dock! Men det är ju iof bra det med! Spara lite pengar gör ju ingen skada ;)
På tisdag bär det sedan av till spanien i två veckor med min mami och lilla skit kusin (12år) hahaha
Rolig figur att slå på det där!Om an säger såhär hon slår lika mycket tillbaka! Liten grej vi göra när vi ses, små bitch slaps öevrralt! haha vilen humor XD

Har även fått nå sorts vilja av at köra cross!!
Skulle vara hur kul som helst at bara låna en någon dag och köra! Men då är det ju så att man inte kan låna en för en dag! Bajs!!

Vill även få nåt kul att dansa på, dansa bakom någon artist eller så bra nåt litet men man hittar ju faan ingenting och blir så avunsjuk på alla andra som får det!
Någon som har nåt tips på var man kan hitta roliga uppträdanden, eller vart man kan söka??

Aja nu ska jag avsluta och äta en bit melon! Komer nog inte vara lika fräsch som den i Italien ;) haha


Gången till stranden som låg 20 meter från platsen ;)

En dags visit

Bad!!!

JAG ÄLSKAR SOMMAR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0