Bästa på länge!!

Jahapp då har käraste Matilda och Elvira satt sig på tåget och åkt hem!
Måste säga att vi ar haft sjukt kul, och man har saknat de otroligt mycket!
Kan dra igenom en snabbis allt kul  vi har gjort ;)
Åkt kundvagn från centrum,grillat korv och tappat några, bakat tårta med sjukt mycket godis på, spelat eva och adam spelet (behöver inte nämna vem som vann XD haha), tog en lite promenad sådär mitt i natten, stog på händer på kraftleden, elvira skulle bara up på södravästerdals skylten, har fått ett försök till att bli skrämda( hahaha sjukt kul åste jag säga, det är inte ofta någon tar sig tiden att klä ut sig med äckliga masker och gör ljud bakom ett träd i typ 40 min XD)hmm vad har vi gjort mer??, haft tårtkrig, vattenkrig,smskrig... Vart på stranden och hoppat studsmattta. Det bästa var ju självklart att få sova ute på altanen, sjukt skönt! Måste göras om!
Lägger upp lite bilder om et tag, när jag laddat in ina och kärste elvira har laddat upp sina ( där dom flesta bilderna finns ;)
Nu blir det mat!! :D haha
Later / Vicky

Kommentarer
Postat av: Bästaste Matilda

Jag kan säga vem som vann, det var nämnligen jaaaag :D

2010-07-07 @ 20:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0