Byebye!!

Då blire sista inlägget innan jag drar!!! :D Äntligen!! Nu är det bara 2h 30 min kvar tills farfar står på uppfarten och väntar med bilen! Kör in oss till centralen där bussen går klockan fyra till skavsta!!
Kommer vara framme vid camipingen runt 12, så hoppas på att kusinerna också kommit fram då, annars blir det jobbigt, eftersom det är dem som har med sig vårat tält!

Just nu ligger jag iaf i sängen och funderar på om jag ska ta en lite p - nap eller om jag skall vara vaken?? Men det lutar åt att jag sover ett tag, för vad faan ska jag göra annars?? Har redan kläderna på dock, men jag får väl sova med dem på :P haha

Nu jävlar ska jag sola och bada och bete mi som en tio åring i 2 veckor! Ha det så bra i det fina *host* Sverige!!!
Byebye Sweden!! Hello Espana!!! :D

När jag kommer hem är det bara 8 dagar kvar till skolan börjar!!!!! :O
Tänk att sommarlovet redan är slut!!!

Kommentarer
Postat av: snygg sexig singel

Saknar dig! <3

2010-08-05 @ 22:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0