Everything comes to an end.

Hej hopp!

Jag (Jenny) kom hit och möttes av Vicky som var tvungen att åka iväg en snabbis. Det går nog ingen nöd på mig ändå, jag har ju en dator och hennes blogg liksom. På dagarna hänger jag på Gyproc - the place to be typ och ikväll lagar Vicky mat åt mig :D Fast det vet hon såklart inte än, hon tror vi ska hjälpas åt... I och för sig är jag grym på att grilla men att chilla bredvid är ju helt klart ett bättre alternativ.

Idag är det första juli, det känns som veckorna bara har flugit iväg... Det var (om tre dagar...) en månad sen studenten! Trots de har det ändå inte gått in i hjärnan att det är no more BcJF. Inga mer fysikprov (grymt ändå!), ingen mer äcklig skolmat, inget sista-minutenplugg för att hinna i tid och inga fler värdelösa redovisningar. Sen finns det ju det positiva också, underbara vänner, skratt när man absolut inte bör skratta, GOD skolmat (typ en gång per termin dock?) och allt det där som bara är men som man tar för givet. I will miss it.

Och japp - det suger att Vicky inte är 18 men det kommer ju ;D Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

Pusspuss,
Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0