Finally!!!!

Då var det sista dagen kvar!!! :D Är sjukt taggad!! Åka bort från Sveriges äckelväder och hoppas på att det är bätttre där! Imorgon vid denhär tiden har man precis kommit fram till campingen och byter om för ett dopp i poolen! Hälsa på världens bästa kusiner som jag saknar!
Men först vändar en ganska tråkig dag! Blir nog mest att städa och packa det sista!
Har redan diskat dock så man är et steg närmare!
Måste även komma på nåt att göra så att jag orkar hålla mig uppe till klockan tre?? Kanske någon som vill göra  mig sällskap XD haha

Är även väldigt danssugen! Har inte dansat på år och dat känns det som :O
Och kommer inte bli nåt på länge heller :/ Men sen när det väl börjar blir det 6 danslektioner i veckan! Då bannemig ska jag få dansa! :D hahah Och Jag får äntligen modernt på schemat!!!! :D :D

Tjocktröjjan jag köpte igår! ganska dålig bild, men ändå ;) haha
later / Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0