I cant stop!

Tja tja!
Idag har varit en bra dag! ( känns som att jag skrivit så i nåt tidigare inlägg för inte så länge sen, men skit samma)
Har iaf hunit med mycket! Kan bero på att man stiger upp sisådär 8-9 varje morgon!
Var Hos kiropraktorn vid 12! Inte det minsta skönt, bara sjukt obehagligt! Blää! Men de käns bättre och det är ju det som är själva tanken!
Åkte sedan till stranden (ekilla) och sola och bada med vickan! :P Sjukt skönt! Och det är helt underbart skönt att solen är varm så länge!
Åkte till tippen med lite sopor och sedan blev det kista med käraste mami =)
Hittade lite smått och gott (Y)
Sen blev det hem till sofia och mysa lite med linda,diana och sofia så klart!
haha uste, hann diska imorse också!
Känner även at jag äe sjukt danssugen! Har varit det i några dagar nu, men har ju inte kunnat öra det dock!
Det blir iaf mycket dans i itaien! Har ca 6 koreografier jag ska försöka komma på så att man har lite på lager till hösten! ( för en som inte vet är jag dans tränare)haha
Imorgon koer brudarna från klassen! Wieee!!
Hoppas på fint väder så  att man kan bada!

Nytt i garderoben!


Kavaj - Vero Moda

Håligt linne - Bikbok

T-shirt  ed lite grejs på axlarna - Bikbok

Och en klänning!  -Bikbok
Hade även tänkt sy på lite kedjor på axlarna ;)
Nattinatti / Vicky


Kommentarer
Postat av: Korneliusfredrikke

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2011-01-12 @ 12:46:43
URL: http://korneliusfredrikke.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0