I like it!

Då var man uppe lika tidigt som vanligt då!
Det ska bli sjukt varmt idag, så är riktigt taggad på att åka til stranden!
31 grader och inte kunna svala sig är inte tummen upp!
Får se om det kanske blir en picknick med min indian sen! :D Picknick = Mys! haha

Jag har kommit på tre grejer jag vill göra fast tiden inte räcker till! :/
Jg vill spela fotboll!
Jag vill köra cross!
Jag vill dansa på fritiden!
Men ja går har man redan träing 4 ggr i veckan och ska hinna med allt skolarbete (som sägs komma i tvåan) Så går nog inte riktigt pusselbitarna ihop :(

Aja nu ska jag väl vara sitta här och ruttna ett tag! BYE/ Vicky

Någon mer än jag som vill till stranden idag?? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0