Is it really that big!

Gud vad tiden går fort! Inatt är sista natten ag sover i min säng innan det bär av mot Spanien!!!! Wiee!!
Imorgon blir det att fixa inför resan! ioförsig så har vi i princip packat klart med det finnas annat som kallas städa:/ Åker morgon natt runt tre någon gång! Får se o man går och lägger sig eller om man ska håla sig vaken??
Är man vaken kanske det är lättare att somna på bussen och flyget :P

Har även kört massa bil idag! :D maha! Åkte och lämna några inbjudningkort till brors 20års firande!
Sedan blev det en tripp till Kista och kolla på bio med mami :D Körde även dit och hem i mörker och regn! Måste säga att jag känner mig riktigt stolt!
Köpte världens skönaste tröja på bikbok också! Visar kanske bild imorgon o jag orkar!!


Saknar Italien och saknar min pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0