JaG giILar VäRmE!

Halllu!

Står och väntar på at pappa ska komma och hämta mig!
Ska dit och grilla! mumma!!

Dagen ha spenderas med självaste indianen! Åkte först dit och solade ett tag tills det blev vattenkrig ist!
Sedan skulle vi cykla och sätta och och äta jordgubbar, men det slutade med att det ble en runda runt typ halva bålsta! Jobbogt! hahah

Jag måste bara säga att jag älskar verkligen vädret! Helt underbart med värme!!
Inatt ska det ju även vara sjukt varmt! Det ska inte sjunka under 20 grader:O Funderar faktiskt på att sova på altanen XD Någon som villl oina?? hahah



Klänning - Vila
Armband - Lindex
Halsband - Gjort själv
Kör på klänning idag! Man måste ju passa på så länge man inte behöver en koft ;) hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0