Not far away!

Vaknade an en riktigt hem känsla idag! på grund av en liten mardeöm..hela jag typ skaka för att ag var rädd :O Sånt är inte kul! Sen bestämde jag mig för att inte sova något mer, så här ligger jag med datorn på magen sisådär 8 på morgonen!
Har även precis kommit på att jag har väldigt lite tid att hinna med allt jag vill hinna med innan jag åker!
Odag komer som sagt hela dagen spenderas på grönan, mer repetitioner och sånt. Så det var en dag minus! Sen är det söndag och jag hoppas på  att hinnna träffa både Matilda Och Elvira! så det lir ännu en dag minus! Då har man bara måndagen kvar, och man kanske borde packa?? Eftersom vi ska sova i tält är det ju ganska mycket som ska med!! :O Måste även hinna eställa att fotoalbum med kevins studentfoton eftersom vi skall e det til mornor och morfar när de kommer hit! Och det tar lång tid att göra föt att man ska bestämma hur varje sida ska e ut och placera ala foton!! Sen är det andra personer och andra saker man vill hinna träffa och göra, men det verkar bli ganska tajt :/

Och nu börjar magen kurra, ska snart ta mig upp och göra lite gröt! Måste dock vänta på att mamma ska vakna och att katten som sover på mina ben ( han sover aldrig i min säng! ;O) ska vakna och flytta på sig!
Så får nog bli att läsa ett tag!


I like it!


Enda ordet som beskriver är: UNDERBART!!!!
/ Vicky

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag såg dig på tv!!! :D

2010-07-24 @ 21:27:43
URL: http://josefajnlundin.blogg.se/
Postat av: Vishy

hahaha najsnajs! :D

2010-07-25 @ 00:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0