Redan Juli!!!!

TJOOOOOOO!
Har riktigt kul nu känner jag! NOT! HAHA
Har iaf hunnit med mycket idag! Åkte ner och hämtade min fru Matilda vid tåget klockan 12, då blev det hem och baka kokosbollar. Upptäckte att kokoset var slut, så vi fick åka ner och köpa det. Gick ner till ängen nedanför mig och myste på och under en liten filt! Mysigt!
Har även varit nere på sats och köpte en tjocktröjja, och sedan cool som jag är har jag kört bil till bro och tillbaka 8D hahha
Nu väntar jag bara på att jag och Indian min ska bestämma vart och vad vi ska grilla! För ikväll blir det INDIAN MYS!! :D
Inte mycket  mer att säga förutom att jag hatar min rygg!! Hoppas era mår bätre XD



Såhär kul har man när man är rastlös :D

En dagens får vi på bild också!
Tröja - kappahl
shorts - Bikbok
Skärp - pimkie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0