Saknar mina vänner!

Är nu vaken efter en god natts sömn i in egna säng som jag inte sovit i på två veckor!
Kändes konstigt att sova själv! :O Men on några dar blir det luftmadrass och sällskap av kusinen!
Ska bli riktigt mysigt att tälta! hahah
Var ju och schoppade lite igår och fick med mig lite saker hem :)


Lite danskläder till hösten! från stadium!

En liten tröja eller vad man ska kalla det.. från H&M

Och en vanlig vit bh från change eftersom min gamla inte är vit längre!
Var lite smått roligt, eftersom att det man speciella bh storlekar så att det ska passa alla former så hjälper dem en att hitta rätt storlek! Börja skaratta lite smått när hon sa att jag skulle ha 65 F!!
HAHAH så det blev en sån XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0