Tavla!

Gjorde klart min tavla idag!
Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, texten blev fulare XD hahah
Men jaja finns inget att göra åt!

Såhär blev den!
Lite konstigt ljus, men jag orkar inte ladda upp bilderna från kameran så det får bli från webbkameran ;)
Har ingen aning om vad jag ska göra med den dock??  Någon som har nåt bra förslag vart man kan göra av den??
Det är underbart fint väder ute, så jag hoppas att det hålller i sig hela dagen, så kanske det blir bad med jensan effter at hon slutat jobbet!

Har redan hunnitt diska och städa kylskåpet idag! hahah
Får se om man hitar på nåt kul nu, känner mig på pysselhumör idag!
/ Vicky


Kommentarer
Postat av: lindis

bästa citatet :D älska det :D

2010-07-02 @ 18:22:47
Postat av: Vicky

haha ja det är sjukt bra!

2010-07-02 @ 19:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0