Tidsfördriv XD haha

Vad hade du i din mun senast: En sked!
Har du bra kondition: ibland!
Hur lång är du: 1,67
Hur känner du dig just nu: som 80 år
Hur upplever du dig själv som person:knäpp / barnslig
Vanligaste färg på dina kläder: oj du det är många!
Kan du laga mat: Om jag kan? jag är mäster kocken!
Vad jobbar du med/pluggar du: Dansar på kulturama gymnasium
Vad har du på dig just nu: Morgonrock!
Har du någon fobi:  Att bli instängd!
Hade du en bra kväll igår: Jag hade en toppen kväl igår!
Vilket är ditt senaste inköp: kokos
Din favoritdryck på morgonen: Apelsinjouce
Projekt just nu: Göra klart min tavala
Vilken tid gick du upp idag: 07:30
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Sparade sen jag vet inte när XD
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp
Vad hade du sönder senast: ingen aning!
Har du haft mörkt hår:Japp, just nu! Eller ganska iaf..
Är du morgonpigg: Jag är upp 07:30!!!!!
Vem snackade du med senast: Mamma
Stjärntecken: Skytten
Varm favoritdricka: Choklad! Mumma
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
När gjorde du senast något riktigt dumt: hmmm..
Saknar du någon just nu: Min kusin!

Ne nu ska min bariga dag börja!
Och den börjar med att göra klart min Tavla!
/ Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0