10 dagar!

Hemma igen efter att ha sovit hos Matilda!
Har spelat fotboll och pictionary idag! Det var sjukt skönt väder. fotbollen gick väl inte så värst bra, men det är ganska svårt när typ 7 danstjejer ska möta 7 stora musiker XD hahaha. I pictionary kom vi iallfall 3a :D

Åkte in till stan en snabbis för att hitta en bodybutter med god lukt.. men jag orkar faan inte betala 250kr för en liten jävla burk! Det blir att leta vidare.. Någon som har nåt bra tips??

Har även fått mail med packlista och allt inför italien!! Då känns det verkligen som att det är snart!! :D Och det är faktiskt bara 10 dagar kvar!!!! Underbart!!!!!

Nu ska jag nog stäla mig och laga mat..men vad det blir vet jag inte än XD
Later/ Vicky

10 dagar!!! det är ju typ mega lite!!!:D
Hoppas bara att armbågen hinner läka :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0