Dagen!

Jag har sovit i solen i en timma.
Jag har ätit pannkakor, med sylt och grädde.
Jag har blivit solbränd.
Jag har blivit lite brunare.
Jag har tränat.
Jag har sprungit upp för s backen(jobbogt)
Jag har ont i armbågen.
Jag längtar till Italien!
Jag vet inte om jag ska till skolan imorgon?

Måste säga att jag känem mig rätt stolt över mig själv! Har varit ute och sprungit 4 gånger den här veckan!!
Har dock fått ont i benen igen... inte bra!
Men eftersom jag inte har någon träning nästa vecka blir det att försöka springa varje dag! :D
Later / Vicky


Kommentarer
Postat av: Jenny

chilla på springet nästa vecka istället!!! du vill inte ha onda ben till italien... mycket bättre att vila dom fram till vi åker :)

2010-06-07 @ 18:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0