Give it to me!!

Hatar nät hela inlägget försvinner när man precis är klar!!!!!!


Ännu en dag avklarad. Har haft väldigt trevligt ;D
Hittade lite roliga grejer iaf.. En skjorta,två linnen,ett par shorts,ett armband och nagellacksborttagningsmedel..haha
Efter schoppingen i stinsen blev det att åka med magggan till kista och kolla på Sex and the city 2. Ganska bra film faktiskt! har hört många som säger att den är dålig..Men det tycke rinte jag iaf!
Åkte hem och satt och prata lite med maggan och nu har hon precis åkt.
Mysigt mysigt..
Kännns som en bra dag iaf!
Tack för det!

Från och med nästa vecka blir det inen träning alls för mig! (kännns inte så bra)
Men eftersom att det ät itaien på lördag så vill man ju vara i form!
Så det är bara att vila så att förkylningen,arbågen och benen ska bli bättre!!
Så jag har inte råd med något fail den här veckan! Ska verkligen försöka klara det!

Imorgon blire scrap nästan hela dagen som sagt!
Men jag kanske hinnner lägga up lite bilder på dagens inköp innan jag drar.. Så nu blire sängen!
Natti / Vicky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0