Jag älskar att skratta!

Har haft en underbar dag idag!
Åkte in till skolan och dansade lite afromodernt! sjukt svettingt! Hade lite informationssnac k och sedan fick man dra.
Var på en snabbis picknick med sofia,linda,sofie,diana och carro.. mysigt!
Sedan blev det att träffa Kristine!!!! Efter hur länge som helst... Tog en glass och en liten promenad medans det fortfarande var varmt. Tog fram lite gamla minnen med att göra några videos som vi alltid gjorde förut! Har saknat att garva som vi gjorde!! Den sortens video är verkligen våran humor!! hahah ( hoppa runt medans den andra filmar och pausar massor mit i) sjukt kul!!!! Måste göras om hahahha :D

Imorgon är jag ledig! Ska bi sjukt skönt..
Har tid hos kiropraktorn klockan 2 så att han kanske kan göra något åt min arm så jag var så smart och skulle vrida till!
Ska nog ta och städa mit rum imorgon också. Det ser ut som jag vet inte vad! XD
Ching/ Vicky


Jag och kerstin för typ ett år sedan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0