KörledarN

Hmm.. vart ska man börja?
Började dagen med samhäll, där vi fick choklad.. orkar inte förklara leken vi gjorde men aa.. Sedan blev engelskan framflyttad och vi fick ett tack tal på 5 min av våran lärare. Åkte in till globen och åt på donken i väntan på att datorkunskapen skulle börja. Fick G i datorkunskap! Mitt första G..bläääää..
Hade film mys med DM 1&2 med fika (kollade på vårabn dansuppvisning)
Sedan blev det in till Stan med några ettor och några tvår.. Det skulle vara våran nollning som blev av lite sent XD Men bättre sent än aldrig! Sjukt kul var det iallfall.. Har både schaaakat,legat på marken på plattan och frågat främlingar om det vill vara med i min kör! Bästa laget (mitt) hette då bumbiglitter!! Och vi var grymma!! hahaaha
Jag fick då stämpeln Körledarn iallfall!
Aaa det var min dag lite kortfattat! Sjukt bra dag!!
Har dock failat otroligt!!!

Men imorgon blir sista dagen innan skolvslutning!! SKÖNT!!
Later/ Vicky

Var lite kul att sitta på tåget (själv) och handla såhär XDhahahahhhah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0