Make a wish!

Då var första dagen i Sverige passerad och jag vill bara tillbaka till Italien!!!
Har iallafall hunnit med lite idag! Tagit en promenix med lindis ner till centrum och köpt trosor och två paket jordgubbar! Solat och varit sjukt rastlös! Sedan har jag varit och scrappat i upplandsväsby hela kvällen! :D Lägge upp bilder på det imorgon ;)

Måste även säga att det är riktigt skönt att det är fint väder här!
Imorgon blire förmodligen en morgontur på cykeln! Har lite grejor attt lämna och så , så man kan ju lika ärna passa på! Ska nog till stranden och schteka eftersom det ska bli fint väder!
Sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, men nåt hoppas jag iaf ! :D
Nu blire slaggen.. kommer fömodligen somna till denna låt! Riktigt bra låt må jag säga!
( Årets Italien låt! vet inte hur många gånger den spelats)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0