Sunshine!

Jaha hur har min dag varit? Den har varit skön! Inte gjort något speciellt bara tagit det lungt ( och sprungt) haha
Hade en lektion klockan kvart i 11 då vi gick ut till en liten trä tårta vid vattnet och "lyssnade" på läraren som satt och prata om någon medeltida musik.. Hade lunch i timme, och sedans skule vi leka på enegelsan.. men när läraren kom sa vi att vi var jätte några och inte orkade så vi fick sluta! :D Lite drygt att ha suttit och väntat i en timma på lektion men det var skönt ute i solen..
Kollade runt i solen en snabbis, och sen blev det hem och sola!! Jag älskar att sola (fast bara ibland)
Har även varit ute och sprungit 30 min och gjort en helvaxning!!! Nu kan man äntligen gå i shorts igen :D

Nu ska jag förlja med mamma och hämta lite papper!! Later / Vicky

( Lägger upp en bild på dagens outfit lite senare eller imorg0n ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0