Vad faan hände?

Okej det här är inte kul!
Sitter i sängen och kan inte göra någonting! Kan knapt röra mig eller ta djupa andetag för att det gör så sjukt ont i ryggen! Sitter i sängen gör jag för att det inte går att ligga ner!
VAD HÄNDE??
Jag fattar inte?? vaknade någon gång i natt av att det gjorde ont i ryggen, sen vaknade jag nu av at det krampar i hela ryggen när jag ska göra nåt, även bara sitta och inte göra nåt alls funkar knappt!!!
Sen vill man ju inte väcka mamma heller, så vad gör man??
Ser att batteriet på datan också börjar ta slut! skit också!! Vad gör jag då klockan halv 5 på morgonen??
Får väl bli att sitta och titta rakt fram på min fina svarta stol tills iprenen börjar verka! ( om den hjälper)
Bye / Vicky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0