12:45

Godemorgon!
Står i köket och ska värma mig lite riskgrynsgöt till lunch. Måste äta så himla tidigt när jag börjar kl ett eftersom jag måste gå hemmifrån vid 11:15, och så hinner man inte äta i skolan.. Men men det gör inte så mycket, jag får iaf god mat ;)
Idag är det inte så jobbig dag. Endast två lektioner på schemat, matte och svenska.
Sen blire hem och träna!! Skulle egentligen gått på någon opera, men man kome hem så sent och jag börjar tidigt imorgon så det blir å träna ist;) Men det har jag inget emot, hade ingen större lust att kolla ändå XD

Sen är det bara två dagar kvar!!!!!! och jag slutar 12, och 2 hur underbart är inte det?? :O
Ska nog stanna kvar i stan antingen i korgon eller på torsdag och leta efter någon påskpresent till mami:)

Så nu bire å skynda så at jga hinner;)
Later / Vicky

Dagens..
Kjol - Monki
T-shirt - Monki
Kofta - Pimkie
Halsband och armband - JC oc lindex
Klocka ur och penn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0