21:41

Sitter i soffan och chillar efter en lång dag. Pappa väckte mig vid halv 7, så att jag skulle hinna äta frukost och klä på mig och följa med han till jobbet, För jag hade varken nycklar eller kunde larma om jag skulle stannat. Sen vad skulle jag vara kvar där och gjort helt ensam? Så det blev iallafall att förlja med till jobbet. Satt där och drack varm choklad ,pluggade matte och lite svanska.. Sedan tog jag promenad till stinsen tog bara en kvart =)
Hittade faktiskt ganska nödvändiga saker. Et par jeans, ett par jeans shorts, en "oversize tröjja" och två par strumpbyxor! Sedan tog jag tåget hem, dushade bort mitt äckliga fett ur håret, kan inte fatta at jag gick runt som värsta lodaren XD Men ibland får man väl bjuda på sin vackra sida också..
Det blev som sagt lite dans efter det med erica, mycket kul och vi kom på en hel del faktiskt.. så nu är måndagens danslektion räddad!
Sedan blen det även gympaträning =)

Och nu sitter jag som sagt här i soffan med et paket vindruvor och försöker öista ut vad man ska göra imorgon??

Hann även ta lite pics på kläderna ;)


Tröja -  BikBok
Jeans - gina tricot
Jeans shorts - BikBok
Strumpbyxor - H&M


Sähär kul kan man ha när man testar nya kläder, och försöker hitta nåt som passar till..
Kan det vara en sommar outfit??


Strumpbyxorna...även ett ar randiga i samma stuk..

Sov gott, pyss / Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0