22:37

Det var sjukt gott med våfflor idag :D Funderar även på att kanske göra ett par till morgondagens lunch?? Jag han ju inte direkt njuta av dem, eftersom det blev brottom ner till träningen för att plugga matte med Jenso :D
Imorgon är det äntligen fredag om sen är det vara fyra skoladagar kvar för att gå på LOV!! UNDERBART!!

På datorkunskapen blev det heller inte at göa någon tidning!! Teori blidde det ist, vilket gjorde att jag inte blev riktigt nöjd. Och sedan så ska datorkunskaps läraren försöra resten av dagen med att förklara hur jäfla långsök man måste vara på en uppgift jag trodde jag var klar med-.- Hata!!

Nu blire att sova så att jag kan vakna upp till en underbar fredag! Och hoppas på att den dagen blir bätre än dagens!!
Sen är det bara att ladda inför helgens tävling :D
Godnight/ Vicky

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, fin blogg :)

2010-03-26 @ 17:09:22
Postat av: Vicky

Tackar!

2010-03-26 @ 19:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0