25/3

Morsning korsning!
Läste just att det är voffeldagen idag, Wohooo!! Våflor ska det bli!!! :D.
Om en halvtimme blire att promenera ner till tåget, för att ta mig till skolan.
Hade faktiskt förväntningar på fint väder idag så att man kunde ha tunna strumpbyxor och shorts. men icke sa nicke! Sen har man ju såklart glömt sin jacka hemma hos pappa, den som är lagom att ha mellan vinterjacka och skinnjacka..Prefekt flr idag altrå-.- Men får se om det kanske bli skinnjacka iallafall!
Iväll blire att plugga till matteprovet som väntas iorgon(  som är ett minus för morgondagen) Men jag hoppas att det komme gå bra..
Åker även ner till träningen i en halvtimma för att köra fristående inför tävlingen;)

Ja juste vi ska även göra en tidning på datorkunskapen idag!! :D ( tror jag)


Det blev denna skjorta idag, och flätor som igår ;)
orkade inte ta en ny bild..
/ Vicky


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska också äta våfflor idag!! :D

2010-03-25 @ 11:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0