Äntligen hemma!

Kom hem för cirkus en 30 minuter sedan.
Hann tyvärr inte göra något inlägg innan jag åkte blev lite tressigt när jag kom på att jag skulle hinna äta också..
Men iallafall, Jag var riktigt duktig och räknade matte hela lektionen, och sen bev det dans på idrotten. Vi måste komma på en koreografi i en mindre grupp och det man ju hur det kan gå när man gör det med min klass. Alla är super seriösa!

Nu sitter jag iallafall och väntar på att indianabanana ska komma och joina mitt chillande 8D Hur najs låter inte det. Har köpt mango ochså så vi får hoppas på at den är god.

Imorgon bire och plugga lite tror jag, måste nog komma på koreograi också eftersom jag och erica inte kommer hinna träffas typ.. Sen blire att åka till matilda och sova där. Fajitas ( eller hur det stavas) och nån slags bakning blir det i allafall. mumma mysss...


Blir en liten annorlunda bild på dagens:
Strumbyxor - H&M
Kofta - Pimjie ( Frankrike)
T-shirt - ?
Klocka - Ur & Penn
Armband - Lindex och JC

Jag vandrade runt lite i stan efter skolan också, det var därför jag kom hem så sent...
Ha en underbar fredagkväll/ Vicky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0