Back to school!

Då vare snart att börja gå till tåget för att åka till skolan då. Eller jag ska börja gå om 50 min men ändå. Börjar kl1 idag, sköntskönt. Har matte som jag redan har gjort så man behöver inte göra nåt, och sen blire svanska där vi ska lyssna på alla som ska prata.. Inte så ansträngande dag :D
Sen blire hem och träna järnet. Eller så mycket jag kan i allafall, lite får man väl lida XD

Jag besyämde mig även just för att lämna tillbaka jeansen jag köpte förra veckan :P Hatar jeans man inte kan röra sig i och som blir oformade efter ett tag... Får ta och köpa et pa jeans leggins ist ;)

Ha en trevlans dag/ Vicky





Sähär kul har man just nu då ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0