BreakAway

Har precis kommit hem från musik direkt i Enköping. Väldigt kul faktiskt, fast det fanns inte så må många som var bra XD Men bäst var ju helt klart BreakAway!!! Som då även gick vidare till Länsfinal somm kommer att gå 28mars i uppsala. Värt att se ;)
Jag älskar verkligen deras låtar. Inte bara för att broder är med utan helt enkelt för att de är Grymma.
Skulle vilja lägga upp kvällens spelning, men då har jag ju det här problemet att jag inte vet hur man gör XD Hjlp någon?

Har inga andra planer för kvällen så det blir väll att ruttna i soffan.

Imorgon blire ledarträff och förhoppningsvis dans med Erica och träning:D



Coolaste BreakAway
Känne mig faktiskt riktigt stolt över broder min :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0