Finally!!

Har äntligen visat upp filmen om vikingar i skolan nu! Ganska pinsamt var det men inte lika som jag hade trott, och dess utom sa läraren att vi hade fått med den bästa faktan (Y) wohoo!! Jag som tyckte att det sög XD Men att han tyckte den var ju bra iaf ;)
Nu sitter jag och pluggar samhäll för fulla muggar! Eller jag har skrivit klart samhällsdelen, men har datorkunskapsdelen som snart är klar!! Wohooo!! Ska bli så himla skönt när man slipper tänka på den.

Imorse försovde man sig också-.- Fast jag hann i tid ändå. Vaknade 45 min för sent så jag hade en halvtimma på mig att fixa mig för att gå till bussen. Det var ganska skönt faktiskt.. en timmes längre sömn och hinna!! Ska nog börja med det varje onsdag (Y)

Om en timma ska ag nog ner till centru och köpa mig en väska. För vi har en kupong på 30% som tar slut idag så man måste väl passa på ;)
(Visar sen när jag kommer tillbaka ;)
Sedan blire även att åka på möte för våruppvisningen vid 7...

Och det är ingen Greys idag, samma som det inte var Deperate Hoswives i går!! :O Så himla sämsn :/
Nu blire att skriva klart så att jag slipper skiten! Bye/ Vicky

Bara en dag kvar, tills man får äta godis!! :D Wohoo!! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0