GAHHHHHHH!!

Okej, det här kommer bli ett litet fint klago inlägg!
Jag hatar mina fucking ben!! Känner mig som en tant när man går om kring eller tränar. Ont i knäna och helt sne blir jag på köpet också -.-
Varför kan jag inte bara få vara 16 och ha en nårmal kropp som kan göra det jag vill utan att klaga!!!!
Jag tror aldrig jag har haft så jäfla ont i benen och det känns inte som att det kommer försvinna.
Har som knölar vi smalbenen ( fast dem syns inte) och kommer man åt dem eller försöker massera, så vt jag inte vart jag ska ta vägen:O Ilar ända ut i tårna!!!
Skit !!!
Och imorgon ska man då up tidigt och ha balet halv 9.. kul kul, kommer ju inte ens kunna stå i releve eller ett piss!!!
Nu var det slut på klagande och bums i säng.
GOD NATT!/ Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0