Godekväll?

Nu har man precis kommit hem från kalasfirandet, mycket gott med hembakad pizza och glass:d
Var inne på min blogg och kollade vad jag hade skrivit, och gud vad många stavfel det blir när man skriver snabbt utan att kolla, man missar massa dubbelbokstäver XD Men det får ni allt leva med för jag orkar inte sitta och kolla igenom vartenda ord..

Nu blire nog i allafall att lägga mig och läsa lite, är sjukttrött och måste tagga lite till i morgon, då jag ska spela in en film om vikingar med matildus och järnet. Hoppas på att den kommer bli bra.. Om det är någon som har en vikingahjälm eller nåt liknande, snäll säg till  för vi behöver verkligen en!!

Ne nu blire softpotatis, ciao/ Vicky

Underbara italien!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0