inte speciellt skönt!

Har nu kommit hem från akuponturen. Det gjorde inte lika ont som jag hade trorr men väldigt obehagligt. Vet inte riktigt hur många nålar det blev, men ström blev det iaf :O Det var läskigt , värsta apparaten med ström.. Kändes som att benen somnade XD

Nu har jag precis gjort en smothie men Banan,hallon,mango och joya mjölk. Har upptäckt att soya mjälk är väldigt gott, så jag kör på det.

Imorgon bilire ingen träning heller eftersom jag var på akuponturen idag och hon sa att jag inte borde, därför tar jag och vilar en träning och så blir det förhoppningsvis bra. För hon sa att det kunde gå bort på en gång:O hoppas hoppas hoppas!!!! :D
Ne nu blire smothie och vänta på att Greys Anatoy ska börja:D
Samhälle får det bli imorgon ;)
Later/ Vicky


Myspys;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0