jag vill inte jag orkar inte.....

Kom hem fån träningen för ca 15 min sedan. Kan väl säga att det gick sådär, ställde en dubbelskruv iaf..
Var ganska onödigt att åka in till skolan idag faktikt.. hade matte i en timme med sånt man redan kunde och sedan åkte jag hem :/
Sen blev jag väldigt sugen på att laga mat, så jag lagade lax med arico verts och sallad till mig om mamma. Supergott!!
Det var väl  min dag det.

Hra även fått reda på att jag ska jobba på påsklovet =) vad jag ska göra vet jag inte, men jibb blir det ;)

Imorgon är det onsdag och då är det nästan torsdag.. sen är det helg!!!!!!!långhelg!!!!!
Och dess utom slutar jag tolv i morgon =) Precis efter att vi ska visa våran film, det blir perfekt då är det bara att springa till tåget så alla slicpper se mig XD
Och jag måste skriva klart min samhäll!!!!!!! Jag orkar inte.....går inte at bara sätta sig att skriva, helt omöjlogt!!!!!

Later / Vicky


Kommentarer
Postat av: Steinoliwia

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-03-23 @ 14:24:57
URL: http://steinoliwia.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0