Me like Fridayyy!!

Har precis ätit delisious tacoss!! Jag älskar det!
Sen har Kevin och ellinor gjort en fruktsallad som snart ligger i min mage!!
Sen blire förmodligen promenado till jenso=)
Dagen har varit helt ok faktiskt. Hade matte prov vid ett som jag tror att det gick bra på. Alltid när man har den känskan så har an typ fel å allt XD
Svenskan spenderades framför datan och sedan blev det " dans" på idrotten..

Har även hållt mitt löfte i fem dagar. Det är så att jag och therese har en liten tävling. Vi ska inte äa godis eller kakor fram till påsklovet ocg´h se vem som klarar längst eftersom vi inte kom på nåt straff XD

Nu börjar 2½ män så det blir att sleva upp fruktsallad med vanilj yougurt, kolla 2½ män och tagga inför morgon dagen! Då vi ska kötta!!! KÄMPA ROCKY!

Underbart!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0