shopping :D

Har spenderat nästan hela dagen i stan med järnet:D mys mys..
Kom hem med en t-shirt och en spets body:D Ja jag hittade en spets tröjja till slut!! Vi gick i typ alla affärer och fråga om dem hade, men ingen hade... Sen skulle vi bara in på kappahl och kolla om dem hade nån bystier, och så hittar jag bodyn  !!:D Wohoo..

Enentligen skulle man då vara på träning nu, men eftersom att jag var hos kiropraktorn idag så får jag inte träna...:( Jag som är så träningssugen!!! Gahhh jag döör av att sitta still och inte göra nåt när jag vet att alla andra tränar!!!
Så nu änkte jag sätta på lite träningsmusik hoppa lite hopprep och tycka synd om mig själv!!! XD
Lägger upp bilder på kläderna när jag tagit kort på dem ;)
Later/ Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0