Some new..

Då har man blivit 15 plagg rikare. Hittade 15 tröjjor, både vardagliga och dans tröjor som passade =) Och helt gratis, vilket fynd säger jag bara! Tacka till Ellinor ska jag göra :)
Jag som hade tänkt att stanna kvar i stan efter skolan imorgon, men då är det ju bättre att spara pengarna eftersom jag är "ny shoppad" hahha

Ja och imorgon är det då fredag!!
Vet inte riktigt hur jag ska spendera den, Hur tänkte ni spendera eran?

Jag har även kommit på att jag är väldigt sugen på att baka, jag som älskar att baka har inte bakat på jag vet inte hur länge! Men jag har det här problemet att om jag bakar så blir man ju så sugen att man måste äta. Och det försvinner inte så fort här hemme ibland så det kan bli att man äter allt själv, och det vill vi ju inte ska hända.
Får se om jag kanske bakar muffins och ger bort eller nåt XD

Som sagt så blev det då inte heller någon samhälskunskap, FYYY!!!

Ha en fortsatt trevlig kväll, så lägger jag ett inlägg imorgon bitti;)
Byebye/ Vicky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0